جاروی خیابانی- مدل خود راننده

جاروی خیابانی- مدل خود راننده

اين دستگاه جهت جاروي معابر کم عرض مورد استفاده قرار خواهد گرفت که هم اکنون بوسيله نيروي انساني اين امر انجام مي گيرد. در جاروب کردن بوسيله نيروي انساني، گردوغبار و زباله از محلي به محل ديگر منتقل مي شود در حالي که بوسيله دستگاه جاروي خياباني، غبار جمع آوري شده و به خارج از محوطه نظافت منتقل مي شود.

در اين جارو که منطبق بر اقليم آب و هوايي و شرايط کاربري کشور طراحي شده از سيکلونهاي گريز از مرکز با راندمان بالاي 95% جهت جداسازي گرد وغبار از هواي ورودي فن استفاده شده است. اين سيکلون ها هيچگونه قطعه تعويضي يا مصرفي ندارند و از اين جهت بر فيلترهاي اليافي استفاده شده بر روي نمونه خارجي که تعويضي مي باشند ارجحيت دارند.

در طراحي اين دستگاه کاربري آسان و راحتي در استفاده در اولويت قرار گرفته که در نتيجه اين طراحي، کاربري دستگاه با حداقل آموزش و مهارت قابل دسترسي است.

تجهيزات بکار رفته در ساخت اين سيستم از جمله موتور را مي توان از سازندگان داخلي تامين نمود و با توجه به مسائل مربوط به انرژي در صورت تمايل خريدار مي توان از موتور گازسوز ساخت شرکت ايدم نيز استفاده کرد. دستگاه داراي دو برس جانبي است که بوسيله هيدروپمپ به چرخش در مي آيند. با توجه به اينکه سیستم های خدمات شهري به صورت روزانه شستشو می گردند، سعي شده است تا از سيستمهاي الکترونيکي پيچيده و حساس به آب در کنترل اين جارو استفاده نشود.

حرکت وسیله توسط سيستم هيدرواستاتيک درايو انجام می گیرد و سيستم فرمان اين جارو که بصورت چهارچرخ فرمان طراحي شده است، امکان مانور دستگاه را در محلهاي کوچک و محدود فراهم مي کند.

زباله هاي انباشته شده در اين دستگاه طي سه مرحله فشره سازي ذخيره مي شود و در نهايت بصورت کاملا مکانيزه تخليه مي شود.

 

افزودن دیدگاه جدید

Filtered HTML

  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • تگ‌های HTML مجاز: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
8 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.